tisdag 30 mars 2010

Baklängesavslut

Och så här märkligt kändes det att sitta på ett öresundståg mot Sverige...
Sista måltiden.. blev lite stressig och intogs i bilen MEN oj vad gott... Hanna upptäckte dahi kabab!
CHAAI CHAAI CHAAI.. alla som har varit på ett tåg i indien vet hur det låter=)
Sista-dagen-i-Delhi-vännerna!

Masala Dosa... mm mm mm
Och så upptäckes en helt ny religion: bahá'í

Kände mig tvungen att ta mig till Taj nu när jag var i Indien...
Och visst var det vackert
Fantasy rock garden


När knoppar brister


blir det fina rosor i Chandigarhs rosträdgård!

Ganska fin plats för en hängmatta.. mys

Hanna - wannabe naturfotograf

2 kommentarer:

  1. Välkomen tillbaka! Hoppas du får lite lugnt att bearbeta allt spännande du har varit med om!

    SvaraRadera
  2. Hej Natts! Hur har du det? Du får ta och skicka ett litet mail till mig! Jag vill veta hur ni har det där uppe i stockholm.. och hur det är med magen!? Och hur var slutpraktiken? nyfiknaHanna har många frågor!! kram

    SvaraRadera