fredag 12 mars 2010

skyndar skyndar

daligt med uppdateringar for nu borjar det bli daligt med tid..

Sa liten Hanna skyndar genom stort Indien... Kanns som jag lagger mer tid pa att resa och ar ganska utmattad just nu faktiskt.. MEN det ar anda vart det hoppas jag.. Ena natten ligger jag under den fantastiska stjarnhimlen i oknen och lyssnar pa fisande kameler och nasta natt spenderar jag i ett gyllet sikhtempel i amritsar... ja kanske inte sa fint som det later.. snarare ett dorm med 15 andra resande men det ar gratis och det ar ett GYLLET TEMPEL :)

lovar att ge mina uppdatering lite mer tid och bilder utlovas ocksa!

Men allt ar bra iaf forutom att det ar utmattande att resa sa fort och vetskapen att jag kommer att vara i svea om tva veckor gor sa att jag saknar er alla tokmkt men snart ses vi!

1 kommentar: